Restaurace Sleťák funguje v souladu s nařízeními

Datum:
26/05/2020 - 09:15
Kategorie:

Provoz musela po dobu výjimečného stavu dočasně přerušit také restaurace Sleťák, která zůstala veřejnosti zcela uzavřena do 11. května. Nejprve zpřístupnila zahrádku a výdejní okénko, 25. května otevřela i vnitřní prostory.

Nucené uzavření provozovny umožnilo generální údržbu. „Během prvního měsíce odstávky jsme se zaměřili na sanitaci celého zařízení, udělali jsme veškeré potřebné opravy a vymalovali jsme,“ vypočítává provozní manažer restaurace Lukáš Starý.

Od 11. května po dobu dvou týdnů restaurace nejprve fungovala v omezeném režimu. V provozu byla pouze zahrádka a pro kolemjdoucí bylo dostupné okénko, kde si mohli objednávat a jídlo odnést s sebou. Od pondělí 25. května jsou otevřeny také vnitřní prostory restaurace.

„Splňujeme veškeré hygienické předpisy. Stoly a židle jsou v odpovídající vzdálenosti jednoho a půl metru, uprostřed je přibližně třímetrový koridor, aby personál při průchodu mohl dodržovat odstup metru a půl na obě strany. Obsluhovat tedy budeme, neboť personál stejně po každém zákazníkovi musí dezinfikovat stůl i židli. Hosté mají k dispozici dezinfekci a jednorázové utěrky,“ říká Lukáš Starý.

„Po dobu obědů nabízíme standardní polední menu, od 14 do 20 hodin bude upravené menu zaměřené spíše na snack, na svačinu. Předpokládáme, že se u nás lidé po dobu všech omezení spíš zastaví při procházce do lesa nebo na sportoviště, než aby přišli cíleně na večeři,“ vysvětluje Starý.

Jak v restauraci, tak na toaletách jsou pověšené přehledy úklidů a dezinfekce, personál je každý den při příchodu kontrolně měřen teploměrem, aby se minimalizovalo riziko případného přenosu nákazy, s čímž souvisí také hygienický manuál, podle nějž se personál řídí.

Sportovní areály města Kladna s.r.o.

Sportovců 818, Rozdělov
272 04 Kladno

IČO: 26154170
DIČ: CZ26154170
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka č. 75074

Telefon: 312 248 006
E-mail: samk@samk.cz


Vážení návštěvníci, od 1. 12. 2016 dle zákona přecházíme na EET systém tržeb.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Děkujeme za pochopení.