Nový kabát oblékají webové stránky Sport Hotelu Sletiště a Restaurace Sleťák. Loni zmodernizovaný web SAMK prochází dílčími úpravami. Výsledkem komplexní přeměny a propojení jednotlivých webových portálů bude moderní, přehledné a uživatelsky přívětivé rozhraní, v němž se návštěvníci dozví veškeré informace z kladenských sportovišť, a zároveň budou moci snadno zhlédnout menu restaurace nebo zarezervovat hotelový pokoj.
Modernizace webových stránek Sportovních areálů města Kladna začala už loni v květnu, po zkušební lhůtě web ještě prochází dílčím vylepšením. Zásadní novinkou je ale kompletní přestavba webových stránek Sport Hotelu Sletiště a Restaurace Sleťák. Obě domény získaly moderní, přehlednou a interaktivní podobu a jsou mnohem příjemnější pro uživatele. Staré webové stránky hotelu i restaurace trpěly jednak přežitým designem a jednak pomalým nahráváním. Obojí je s příchodem nových stránek pryč.
Stránky hotelu i restaurace jsou koncepčně sjednoceny do podoby, která je pro uživatele plně responzivní. Stránky je tak možné buď prostě scrollovat, nebo rozkliknout horní lištu s hlavní nabídkou, v níž jsou všechny kategorie přehledně seřazeny.
Za moderní podobou stránek stojí mimo potřeby kvalitního servisu pro uživatele i snaha marketingového oddělení Sportovních areálů města Kladna o jednotný koncept, který v sobě snoubí jak informační, tak i praktickou funkci.
Z webové stránky Sportovních areálů města Kladna se proto může uživatel snadno překliknout na stránky hotelu či restaurace a naopak. Web hotelu nabízí přehledný rezervační systém, v němž si zájemci mohou zamlouvat pokoje, ale i konferenční místnost. Zároveň odkazuje na turistické cíle nebo volnočasové aktivity na kladenských sportovištích a v okolí.
„Hlavní myšlenkou modernizace webů bylo sjednocení portálů pod správou Sportovních areálů města Kladna. Chceme nabídnout komplexní informační i praktický servis amatérským i profesionálním sportovcům a také široké veřejnosti. Nové stránky hotelu a restaurace proto odkazují i na sportovní a kulturní vyžití na Kladně a v jeho okolí. Cílem je maximalizovat potenciál kladenských sportovních areálů, které jsou v českých poměrech unikátem, a proto si zaslouží i odpovídající reprezentaci v internetovém prostředí,“ říká marketingová manažerka SAMK Veronika Povondrová.
Protože kladenské sportovní areály lákají jednotlivce i týmy ze zahraničí, jsou webové stránky hotelu a restaurace nově k dispozici i v anglickém překladu.