Součástí webových stránek SAMK, které se loni na jaře převlékly do nového kabátu a nadále se rozvíjejí, je i kalendář akcí. Právě ten prošel revizí funkcionality a estetiky, na jejímž základě byl přepracován do uživatelsky přívětivější podoby.
Po ročním zkušebním provozu marketingové oddělení SAMK ve spolupráci s webmastery nadále ladí nové webové stránky společnosti do ideální podoby. V minulých měsících vznikly od základu přepracované weby Restaurace Sleťák a Sport Hotelu Sletiště, po jejich uvedení do provozu se pozornost týmu opět obrátila na zdokonalení hlavního portálu www.samk.cz.
Jedním z loni spuštěných prvků, který prošel přepracováním, je kalendář akcí. Ten se zobrazuje jednak na hlavní stránce v podobě osmi dlaždic s nejbližšími akcemi dle data konání a jednak je možné proklikat se do něj přes hlavní menu v horní liště. Po rozkliknutí odkazu se uživatel dostane na stránku, kde se zobrazují akce konané v aktuálním měsíci a pomocí hlavní časové osy může dle libosti procházet události minulé i budoucí dle jednotlivých měsíců.
„Za poslední rok vinou koronaviru kalendář akcí bohužel neprošel výraznější zatěžkávací zkouškou. Věříme ale, že jak se svět začne postupně vracet k normálnímu fungování, bude akcí přibývat, kalendář se bude plnit a návštěvníci našich stránek ocení přehlednou platformu, díky které jim žádná významná akce na kladenských sportovištích neunikne,“ říká manažerka marketingu SAMK Veronika Povondrová.